Meliva (endise nimega Qvalitas) Digikliinik

Uuringute põhjal veedab patsient tavavastuvõtu puhul arsti kabinetis vaid umbes 20-30% kogu vastuvõtule kuluvast ajast ning ülejäänud kulub vastuvõtuks valmistumisele, transpordile ja ootamisele.

Suur osa esmatasandil käsitletavatest terviseprobleemidest on aga lahendatavad kaugvastuvõtul, mis võimaldab spetsialistiga konsultatsiooni kiirelt ja mugavalt.

Meliva Digikliinikus saab esmatasandi arstiabi 7 päeva nädalas järjekorras ootamata.

Kuidas saab Digikliinikut kasutada?

Qvalitase Digikliiniku kasutamine on lihtne ning abi saabub kiiresti

  • Logige digikliinikusse sisse Meliva Digikliiniku avalehelt, kasutades endale sobivaimat brauserit
  • Digikliinikut saate kasutada nii erakliendina kui ärikliendi töötajana, digikliinikut saate kasutada ka kõikide Eesti suuremate kindlustuste vabatahtliku tervisekindlustusega
  • Alustage vestlust digikliiniku arstiga – kirjeldage pöördumise põhjust oma sõnadega või vastake arsti küsimustele
  • Oodake vastust 10 minuti jooksul

Digikliinik töötab reaalajas – vastuvõtuaja broneerimine ei ole vajalik

Millal pöörduda Digikliiniku arsti konsultatsioonile?

Digikliinikusse võib pöörduga väga erinevate ägedate ja krooniliste tervisemurede korral:

  • Külmetusnähud – palavik, nohu, köha, COVID-19 haigusega seotud küsimused
  • Vaimse tervise mured – digikliinikus saab arstilt esmast nõu ning vajadusel suunamise vaimse tervise spetsialisti vastuvõtule
  • Silma sümptomid – silmapõletik, allergilised sümptomid
  • Kõhuprobleemid – kõhulahtisus, oksendamine
  • Naiste põiepõletik – sage või valulik urineerimine või põletustunne urineerimisel
  • Allergia sümptomid – allergiline nohu, õietolmuallergia sümptomid
  • Naha sümptomid – lööve, akne, nahapõletik, küünte haigused
  • Putukahammustused – puugihammustused, nahaärritused
  • Muud ägedad haigusnähud – digikliinikus on võimalik vajadusel avada lühikesi haiguslehti
  • Retsepti pikendamine – raviga jätkamine, kui see on kulgenud probleemideta ning patsient on käinud vajalikes plaanilistes kontrollides (ei pikendata psühhotroopsete ravimite retsepte)

Kaugvastuvõtt on parim lahendus patsientidele, kelle terviseküsimus ei eelda ilmtingimata füüsilist läbivaatust ja vältimatuid lisauuringuid (nt radioloogilisi uuringuid). Qvalitase digikliinikust on vastuse oma terviseprobleemile saanud 92% pöördujatest, nii et esmane tavavastuvõtt ei ole olnud vajalik.

Kuidas Digikliinik töötab?

  • Arstide meeskond nõustab reaalajas, 7 päeva nädalas

E-R 08.00-20.00;
L-P ja pühadel 09.00-16.00

  • Vastus digikliinikusse laekunud terviseküsimusele saabub hiljemalt 10 minuti jooksul
  • Digiregistratuuri kaudu saate informatsiooni Qvalitase teiste teenuste kohta ning vajadusel broneerida vastuvõtte

Kes nõustab Digikliinikus?

Digikliinikus nõustavad patsiente Meliva esmatasandi üld- ja perearstid. Kõik arstid on saanud patsientide kaugnõustamiseks spetsiaalse väljaõppe, et antav terviseabi oleks võimalikult kvaliteetne ning turvaline.

Meliva Digikliinik põhineb ja tegutseb tugevas koostöös Soome juhtiva eratervishoiuettevõtte Mehiläineni digikliinikuga, mis on tegutsenud juba aastast 2016 ning kus aasta jooksul saab abi üle miljoni patsiendi.

Meliva Digikliiniku meeskonda juhivad digikliiniku vastutav arst dr Siivi Nella Liikane ning Meliva esmatasandi ja digimeditsiini juhtivarst dr Andreas Abel.

Makseviisid

Digikliiniku teenuseid saab tarbida kolmel viisil:

  • Erakliendina – tasub kaugvastuvõtu teenuste eest ise, ühekordse nõustamise hind 19.90€
  • Lepingulise ärikliendi töötajana – töötaja poolt tarbitud kaugvastuvõtu teenuste eest maksab tööandja
  • Ravikindlustusega – tarbitud teenuste eest tasub vabatahtliku ravikindlustuse pakkuja

Rohkem infot leiad siit.

PZU on AB "Lietuvos draudimas" Eesti filiaali kaubamärk Eestis. AB "Lietuvos draudimas" on Leedu kahjukindlustusselts, mis kuulub rahvusvahelisse PZU kontserni. Enne kindlustuslepingu sõlmimist tutvuge tingimustega ja vajadusel küsige lisainfot telefonil +372 622 4599.