info

Info:
+372 622 4599

Kuidas käituda?

Helista meie klienditeeninduse telefonile  ning sulle antakse esmased juhised, mida ja kuidas oleks kõige parem edasi teha. Kui soovid, saadame õnnetuspaika kohale meie esindaja, kes sind sündmuskohal aitab kuni auto ja reisijate transpordini välja.

Mõned üldised juhised:

  • Esimese asjana taga alati ohutus inimestele. Kui toimunud juhtumiga kaasnes vigastusi inimestele, siis teata juhtumist kohe päästeametile ja tegutse sealt saadud juhiste järgi.
  • Vargusest, vandalismist või röövimisest teata esimese asjana politseile ja tegutse sealt saadud juhiste järgi.
  • Jäta meelde või veel parem, märgi üles ja pildista võimalikult palju õnnetuse asjaolusid – teise osalise sõiduki reg nr, õnnetuskoha aadress, tunnistajate andmed jne.
  • Tee kõik mõistlik endast olenev, et tekkinud kahju suuremaks ei läheks – katkine aken kata kilega, liikumisvõimetu auto toimeta turvalisse kohta (remonditöökotta, parklasse, koju).
  • Teata kahjust esimesel võimalusel kindlustusele.

 

 

PZU on AB "Lietuvos draudimas" Eesti filiaali kaubamärk Eestis. AB "Lietuvos draudimas" on Leedu kahjukindlustusselts, mis kuulub rahvusvahelisse PZU kontserni. Enne kindlustuslepingu sõlmimist tutvuge tingimustega ja vajadusel küsige lisainfot telefonil +372 622 4599.