PZU pakub nüüd Eestis kaskokahjude otsekäsitlust
Kindlustusselts PZU pakub nüüd Eestis sõidukite kaskokahjude otsekäsitlust, mis muudab kogu protsessi kliendi jaoks lihtsamaks ning lühendab remondiaega.
Otsekäsitluse puhul teatab klient kindlustuskahjust otse PZU koostööpartnerist remonditöökojale, kes suhtleb ise kindlustusseltsiga ning remondib sõiduki, teatas PZU.
„Otsekäsitlus sarnaneb klaasikahjude menetlemisega, kus klient ajab asju otse klaasitöökojaga. Kaskokahjude puhul aitab otsekäsitlus kliendil lühendada kogu protsessi kuni kümne päeva võrra,“ ütles PZU Kindlustuse sõidukikahjude grupi juht Teet Järv.
Klient hoiab kokku aega, mis tavamenetluses kuluks avalduse läbivaatamisele, remondikalkulatsiooni kinnitamisele ning garantiikirja väljastamisele. Remonditöökoda võib kohe tellida varuosad ning alustab esimesel võimalusel tööd.
Otsekäitluse kasutamiseks peab õnnetuse hetkel olema sõidukil kehtiv kaskopoliis, remondisumma peab jääma alla 2000 euro koos omavastutuse ja käibemaksuga ning juhil peab õnnetuse hetkel olema kehtiv juhtimisõigus.
Foto allikas PZU.
PZU on AB "Lietuvos draudimas" Eesti filiaali kaubamärk Eestis. AB "Lietuvos draudimas" on Leedu kahjukindlustusselts, mis kuulub rahvusvahelisse PZU kontserni. Enne kindlustuslepingu sõlmimist tutvuge tingimustega ja vajadusel küsige lisainfot telefonil +372 622 4599.