PZU logo
info

Info:
+372 622 4599

Kasko

Tutvu palun kahjujuhtumi käsitlemise protsessiga siin.
Mugavalt saad autoabi tellida ka digitaalselt siin.

Sõidukikahjude puhul on kõige kiirem lahendus otsekäsitlus. Loe lähemalt siin.

  • Otsekäsitlus

      Kui autoga juhtub õnnetus, soovid selle võimalikult kiiresti töökorda saada. Otsekäsitlus on protsess, mis aitab kahjukäsitlusele kuluvat aega lühendada isegi kuni 10 päeva võrra.

      Kuidas otsekäsitlus töötab?

      Otsekäsitlus sarnaneb põhimõttelt klaasikahju parandamise juhtumiga – probleemi korral pöördud otse PZU partneri poole, kes teostab remonditööd ning võtab suhtluse kindlustusseltsiga enda õlule.

      See võimaldab sul säästa aega, mis kulub tavamenetluses avalduse läbivaatamisele, remondikalkulatsiooni kinnitamisele ning garantiikirja väljastamisele. Töökoda võib kohe varuosad tellida ning saab remondi esimesel võimalusel ette võtta.

      Protsess on lihtne:

      • Pöördu meie otsekäsitluse partneri poole.
      • Remondiettevõte veendub, et kriteeriumid on täidetud.
      • Lepi kokku remondiaeg.
      • Sina ei pea rohkem midagi tegema. Edasine kahjujuhtumit puudutav suhtlus käib otse remondiettevõtte ja PZU vahel.

      Kvalifitseerub ligi 75% kaskojuhtumitest

      PZU statistika järgi kvalifitseerub enamus juhtumeid, kuid siiski eeldab otsekäsitlus konkreetsete tingimuste täitmist.

      • Õnnetuse hetkel peab sul olema kehtiv kasko poliis (kas Kasko või Kasko Pluss pakett).
      • Kahju (remondikalkulatsiooni) summa peab jääma alla 2000 euro (koos omavastutuse ja käibemaksuga).
      • Deklareeritud juhil peab õnnetuse hetkel olema kehtiv juhtimisõigus (tõendatav juhiloaga).
      • Kvalifitseeruvad kõik kaskokindlustuse juhtumid v.a tehniline rike. 

      Partnerite nimekiri täieneb pidevalt

      Hetkel pakume otsekäsitlust vaid valitud partnerite juures. Partnerite info leiad siit.

  • Klaasikahju

      Juhised kahjujuhtumi puhul toimimiseks:

      • Pöördu PZU poolt soovitatud klaasipartneri juurde esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva möödumisel õnnetusest
      • TÄHELEPANU! Toyota klaasipartnerid leiad siit
      • Palun täida PZU klaasipartneri juures kahjujuhtumi vorm ning leppige kokku klaasi parandamise või vahetamise aeg
      • PZU-le ei ole vaja kahjuteadet saata, seda teeb PZU klaasipartner ise

        Juhtumist teataja:

        Erakliendina on kõige mugavam ja kiirem viis täita kahjuteade PZU iseteeninduses.

        Sisene iseteenindusse

        Teataja roll:

        Sõiduki omanikSõiduki kasutajaRemondiettevõte

        Kahjust teataja andmed:

        Vigastuse liik *

        Juhtumi kellaaeg: *

        Kus õnnetus juhtus? *

        Sõiduki mark *

        Sõiduki omanik:

        Lubatud failiformaadid on .zip and .rar. Maksimaalne failisuurus on 20MB.

        This site is protected by reCAPTCHA and the Google
        Privacy Policy and
        Terms of Service apply.

    • Õnnetusjuhtum/avarii

        Juhised kahjujuhtumi puhul toimimiseks:

        • Pöördu PZU soovitatud remondipartneri juurde esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva möödumisel õnnetusest
        • Esmamüügijärgse kehtiva garantiiga sõiduki puhul pöördu palun margiesinduse poole
        • PZU remondipartner või margiesindus edastab PZU-le fotod kahjustatud sõidukist, koopia sõiduki tehnilisest passist ja juhi juhilubadest ning taastusremondi kalkulatsiooni

          Juhtumist teataja:

          Erakliendina on kõige mugavam ja kiirem viis täita kahjuteade PZU iseteeninduses.

          Sisene iseteenindusse

          Teataja roll:

          Sõiduki omanikSõiduki kasutajaRemondiettevõte

          Kahjust teataja andmed:

          Juhtumi kellaaeg:

          Kes oli õnnetuse ajal sõiduki roolis:

          Teie kahju saanud sõiduki informatsioon:

          Sõiduki omanik:

          Palun kirjeldage õnnetusjuhtumit:

          Lubatud failivormingud on .zip ja .rar. Maksimaalne failimaht on 20MB.

          This site is protected by reCAPTCHA and the Google
          Privacy Policy and
          Terms of Service apply.

      • Tehniline rike

          Juhised kahjujuhtumi puhul toimimiseks:

          • Pöördu  PZU soovitatud remondipartneri juurde esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva möödumisel õnnetusest
          • Esmamüügijärgse kehtiva garantiiga sõiduki puhul pöördu palun margiesinduse poole
          • PZU remondipartner või margiesindus edastab PZUle fotod kahjustatud sõidukist, koopia sõiduki tehnilisest passist ja juhi juhilubadest ning taastusremondi kalkulatsiooni

            Juhtumist teataja:

            Erakliendina on kõige mugavam ja kiirem viis täita kahjuteade PZU iseteeninduses.

            Sisene iseteenindusse

            Teataja roll:

            Sõiduki omanikSõiduki kasutajaRemondiettevõte

            Kahjust teataja andmed:

            Juhtumi kellaaeg: *

            Kes oli rikke ajal sõiduki roolis:

            Teie kahju saanud sõiduki informatsioon:

            Sõiduki omanik:

            Palun kirjeldage õnnetusjuhtumit:

            Lubatud failivormingud on .zip ja .rar. Maksimaalne failimaht on 20MB.

            This site is protected by reCAPTCHA and the Google
            Privacy Policy and
            Terms of Service apply.

        • Tulekahju

            Juhised kahjujuhtumi puhul toimimiseks

            • Tulekahju korral teavita kohe päästeametit telefonil 112. Seejärel palun täida Politsei koduleheküljel ära elektrooniline süüteovorm ja süüteo koopia saamisel edasta koopia lahendus@pzu.ee
            • Pöördu PZU soovitatud remondipartneri juurde esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva möödumisel õnnetusest
            • Esmamüügijärgse kehtiva garantiiga sõiduki puhul pöördu palun margiesinduse poole
            • PZU remondipartner või margiesindus edastab PZUle fotod kahjustatud sõidukist, koopia sõiduki tehnilisest passist ja juhi juhilubadest ning taastusremondi kalkulatsiooni

              Juhtumist teataja:

              Erakliendina on kõige mugavam ja kiirem viis täita kahjuteade PZU iseteeninduses.

              Sisene iseteenindusse

              Kahjust teataja:

              Juhtumi kellaaeg:

              Teie kahju saanud sõiduki informatsioon:

              Sõiduki omanik:

              Palun kirjeldage õnnetusjuhtumit *

              Lubatud failivormingud on .zip ja .rar. Maksimaalne failimaht on 20MB.

              This site is protected by reCAPTCHA and the Google
              Privacy Policy and
              Terms of Service apply.

          • Vandalism

              Juhised kahjujuhtumi puhul toimimiseks

              • Vandalismijuhtumi korral teavita kohe politseid telefonil 112.  Seejärel palun täida Politsei koduleheküljel ära elektrooniline süüteovorm ja süüteo koopia saamisel edasta koopia lahendus@pzu.ee
              • Pöördu PZU poolt soovitatud remondiettevõtte juurde esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva möödumisel õnnetusest.
              • Esmamüügijärgse kehtiva garantiiga sõiduki puhul pöördu palun margiesinduse poole
              • Remondipartner või margiesindus edastab PZU-le fotod kahjustatud sõidukist, koopia sõiduki tehnilisest passist ja juhi juhilubadest ning taastusremondi kalkulatsiooni.

                Juhtumist teataja:

                Erakliendina on kõige mugavam ja kiirem viis täita kahjuteade PZU iseteeninduses.

                Sisene iseteenindusse

                Kahjust teataja:

                Juhtumi kellaaeg:

                Teie kahju saanud sõiduki informatsioon:

                Sõiduki omanik:

                Palun kirjeldage õnnetusjuhtumit *

                Lubatud failivormingud on .zip ja .rar. Maksimaalne failimaht on 20MB.


                This site is protected by reCAPTCHA and the Google
                Privacy Policy and
                Terms of Service apply.

            • Vargus/röövimine

                Juhised kahjujuhtumi puhul toimimiseks

                • Varguse või röövimise korral teavita kohe politseid telefonil 112. Seejärel palun täida Politsei koduleheküljel ära elektrooniline süüteovorm ja süüteo koopia saamisel edasta koopia lahendus@pzu.ee
                • Pöördu PZU poolt soovitatud remondiettevõtte juurde esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva möödumisel õnnetusest
                • Esmamüügijärgse kehtiva garantiiga sõiduki puhul pöördu palun margiesinduse poole
                • Remondipartner või margiesindus edastab PZU-le fotod kahjustatud sõidukist, koopia sõiduki tehnilisest passist ja juhi juhilubadest ning taastusremondi kalkulatsiooni

                  Juhtumist teataja:

                  Erakliendina on kõige mugavam ja kiirem viis täita kahjuteade PZU iseteeninduses.

                  Sisene iseteenindusse

                  Kahjust teataja:

                  Juhtumi kellaaeg:

                  Teie kahju saanud sõiduki informatsioon:

                  Sõiduki omanik:

                  Palun kirjeldage õnnetusjuhtumit *

                  Lubatud failivormingud on .zip ja .rar. Maksimaalne failimaht on 20MB.


                  This site is protected by reCAPTCHA and the Google
                  Privacy Policy and
                  Terms of Service apply.

              PZU on AB "Lietuvos draudimas" Eesti filiaali kaubamärk Eestis. AB "Lietuvos draudimas" on Leedu kahjukindlustusselts, mis kuulub rahvusvahelisse PZU kontserni. Enne kindlustuslepingu sõlmimist tutvuge tingimustega ja vajadusel küsige lisainfot telefonil +372 622 4599.