PZU logo
info

Info:
+372 622 4599

Kasko

Tutvu palun kahjujuhtumi käsitlemise protsessiga siin.
Mugavalt saad autoabi tellida ka digitaalselt siin.

Sõidukikahjude puhul on kõige kiirem lahendus otsekäsitlus. Loe lähemalt siin.

  • Otsekäsitlus

      Kui autoga juhtub õnnetus, soovid selle võimalikult kiiresti töökorda saada. Otsekäsitlus on protsess, mis aitab kahjukäsitlusele kuluvat aega lühendada isegi kuni 10 päeva võrra.

      Kuidas otsekäsitlus töötab?

      Otsekäsitlus sarnaneb põhimõttelt klaasikahju parandamise juhtumiga – probleemi korral pöördud otse PZU partneri poole, kes teostab remonditööd ning võtab suhtluse kindlustusseltsiga enda õlule.

      See võimaldab sul säästa aega, mis kulub tavamenetluses avalduse läbivaatamisele, remondikalkulatsiooni kinnitamisele ning garantiikirja väljastamisele. Töökoda võib kohe varuosad tellida ning saab remondi esimesel võimalusel ette võtta.

      Protsess on lihtne:

      • Pöördu meie otsekäsitluse partneri poole.
      • Remondiettevõte veendub, et kriteeriumid on täidetud.
      • Lepi kokku remondiaeg.
      • Sina ei pea rohkem midagi tegema. Edasine kahjujuhtumit puudutav suhtlus käib otse remondiettevõtte ja PZU vahel.

      Kvalifitseerub ligi 75% kaskojuhtumitest

      PZU statistika järgi kvalifitseerub enamus juhtumeid, kuid siiski eeldab otsekäsitlus konkreetsete tingimuste täitmist.

      • Õnnetuse hetkel peab sul olema kehtiv kasko poliis (kas Kasko või Kasko Pluss pakett).
      • Kahju (remondikalkulatsiooni) summa peab jääma alla 2000 euro (koos omavastutuse ja käibemaksuga).
      • Deklareeritud juhil peab õnnetuse hetkel olema kehtiv juhtimisõigus (tõendatav juhiloaga).
      • Kvalifitseeruvad kõik kaskokindlustuse juhtumid v.a tehniline rike. 

      Partnerite nimekiri täieneb pidevalt

      Hetkel pakume otsekäsitlust vaid valitud partnerite juures.

  • Klaasikahju

      Juhised kahjujuhtumi puhul toimimiseks:

      • Pöördu PZU poolt soovitatud klaasipartneri juurde esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva möödumisel õnnetusest.
      • Esmamüügijärgse kehtiva garantiiga sõiduki puhul pöördu palun margiesinduse poole.

      Sisene iseteenindusse

  • Õnnetusjuhtum/avarii

      Juhised kahjujuhtumi puhul toimimiseks:

      • Pöördu PZU soovitatud remondipartneri juurde esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva möödumisel õnnetusest
      • Esmamüügijärgse kehtiva garantiiga sõiduki puhul pöördu palun margiesinduse poole
      • PZU remondipartner või margiesindus edastab PZU-le fotod kahjustatud sõidukist, koopia sõiduki tehnilisest passist ja juhi juhilubadest ning taastusremondi kalkulatsiooni

      Sisene iseteenindusse

  • Tehniline rike

      Juhised kahjujuhtumi puhul toimimiseks:

      • Pöördu  PZU soovitatud remondipartneri juurde esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva möödumisel õnnetusest
      • Esmamüügijärgse kehtiva garantiiga sõiduki puhul pöördu palun margiesinduse poole
      • PZU remondipartner või margiesindus edastab PZUle fotod kahjustatud sõidukist, koopia sõiduki tehnilisest passist ja juhi juhilubadest ning taastusremondi kalkulatsiooni

      Sisene iseteenindusse

  • Tulekahju

      Juhised kahjujuhtumi puhul toimimiseks

      • Tulekahju korral teavita kohe päästeametit telefonil 112. Seejärel palun täida Politsei koduleheküljel ära elektrooniline süüteovorm ja süüteo koopia saamisel edasta koopia lahendus@pzu.ee
      • Pöördu PZU soovitatud remondipartneri juurde esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva möödumisel õnnetusest
      • Esmamüügijärgse kehtiva garantiiga sõiduki puhul pöördu palun margiesinduse poole
      • PZU remondipartner või margiesindus edastab PZUle fotod kahjustatud sõidukist, koopia sõiduki tehnilisest passist ja juhi juhilubadest ning taastusremondi kalkulatsiooni

      Sisene iseteenindusse

  • Vandalism

      Juhised kahjujuhtumi puhul toimimiseks

      • Vandalismijuhtumi korral teavita kohe politseid telefonil 112.  Seejärel palun täida Politsei koduleheküljel ära elektrooniline süüteovorm ja süüteo koopia saamisel edasta koopia lahendus@pzu.ee
      • Pöördu PZU poolt soovitatud remondiettevõtte juurde esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva möödumisel õnnetusest.
      • Esmamüügijärgse kehtiva garantiiga sõiduki puhul pöördu palun margiesinduse poole
      • Remondipartner või margiesindus edastab PZU-le fotod kahjustatud sõidukist, koopia sõiduki tehnilisest passist ja juhi juhilubadest ning taastusremondi kalkulatsiooni.

      Sisene iseteenindusse

  • Vargus/röövimine

      Juhised kahjujuhtumi puhul toimimiseks

      • Varguse või röövimise korral teavita kohe politseid telefonil 112. Seejärel palun täida Politsei koduleheküljel ära elektrooniline süüteovorm ja süüteo koopia saamisel edasta koopia lahendus@pzu.ee
      • Pöördu PZU poolt soovitatud remondiettevõtte juurde esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva möödumisel õnnetusest
      • Esmamüügijärgse kehtiva garantiiga sõiduki puhul pöördu palun margiesinduse poole
      • Remondipartner või margiesindus edastab PZU-le fotod kahjustatud sõidukist, koopia sõiduki tehnilisest passist ja juhi juhilubadest ning taastusremondi kalkulatsiooni

      Sisene iseteenindusse

PZU on AB "Lietuvos draudimas" Eesti filiaali kaubamärk Eestis. AB "Lietuvos draudimas" on Leedu kahjukindlustusselts, mis kuulub rahvusvahelisse PZU kontserni. Enne kindlustuslepingu sõlmimist tutvuge tingimustega ja vajadusel küsige lisainfot telefonil +372 622 4599.